Σάββατο, 21 Ιουνίου 2014

Η ΠΟΡΤΑ... ΞΑΝΑΝΟΙΓΕΙ- ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟ 2014-2015



Το Θέατρο Πόρτα ανοίγει και πάλι για το κοινό, αλλιώτικο σε όσα χρειάζονταν να αλλάξουν αλλά και γνώριμο σε όσα άξιζε να διατηρηθούν. Με επικεφαλής τον σκηνοθέτη και Καλλιτεχνικό Διευθυντή Θωμά Μοσχόπουλο και την συνεργασία των μόνιμων και παλαιότερων, μα και την ενθουσιώδη συμμετοχή καινούριων συνεργατών, ηθοποιών, μουσικών, χορογράφων και εικαστικών καλλιτεχνών το θέατρο της Μεσογείων παρουσιάζει για την καλλιτεχνική περίοδο 2014-2015 ένα φιλόδοξο και καινοτόμο πρόγραμμα που δεν περιορίζεται σε ποικίλες μορφές του θεάτρου, όπως το θέατρο για παιδιά ή και για νέους όλων των ηλικιών, το χοροθέατρο, το εκπαιδευτικό και το μουσικό θέατρο, αλλά και την μουσική και όλες τις μορφές έκφρασης που θα μπορούσαν να έρθουν σε διάλογο με τις παραστατικές τέχνες.

Η Πόρτα είναι ανοιχτή σε όλους..

"Προσπαθήσαμε να εκλάβουμε την «κρίση» σαν μια ευκαιρία για επανατοποθέτηση των καλλιτεχνικών μας σχεδίων, διερεύνηση των οριζόντων μας, αναζήτηση νέων δρόμων και τρόπων καλλιτεχνικής δημιουργίας επαναπροσδιορίζοντας τον δρόμο του «εμείς» και του «μαζί».
Πολλοί θα χαρακτήριζαν την προσπάθειά μας Δον-Κιχωτική, υπερβολικά τολμηρή και ανεδαφική, μια και βασίζεται σε μηδαμινή έως ανύπαρκτη οικονομική βάση. Γι’ αυτό κι εμείς, σαν αντιστάθμισμα, βάζουμε εδώ και πολύ καιρό προσωπικό κόπο και χρόνο, παίρνοντας αυτό το ρίσκο με δημιουργικό κέφι και ανεξάντλητα αποθέματα φαντασίας.

Ευχόμαστε να ανταποκριθεί το κοινό καθώς και ο ευρύτερος καλλιτεχνικός και πνευματικός κόσμος, στο νέο κάλεσμα της Πόρτας, στηρίζοντας ηθικά αλλά και… πρακτικά τις επιλογές μας. Κάνουμε, λοιπόν, ανοιχτή πρόσκληση σε όλους αυτούς που ενδιαφέρονται να στηρίξουν αυτή μας την προσπάθεια με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους που θα τους βρούμε παρέα." είπε ο Θωμάς Μοσχόπουλος, ζητώντας από ανθρώπους με ιδέες ή που πιστεύουν ότι μπορούν να συνδράμουν με την συμμετοχή τους σε κάποια από τις λειτουργίες του θεάτρου να ενώσουν τις δυνάμεις τους σε αυτή την προσπάθεια. 



Αναλυτικό Ρεπερτόριο - 
1) Θέατρο: Κακά αγόρια σε έργα με παράξενα ονόματα

-από 6/11

Σλάντεκ                                                                                     
Έντεν φον Χόρβατ                                                                          

«Στην αρχή νόμιζα ότι η ζωή χωρίς κανόνες δεν έχει νόημα.
Τώρα ξέρω ότι δεν έχει νόημα έτσι κι αλλιώς.
Κι αυτός είναι ο χειρότερος κανόνας»
(Απόσπασμα του έργου)
 
O Σλάντεκ είναι ένας νέος χωρίς μόρφωση και δουλειά σε αναζήτηση προσανατολισμού μέσα στις οικονομικές και κοινωνικές θύελλες του μεσοπολέμου. Μοιάζει παντελώς ανίκανος να οραματιστεί μια ειρηνική ζωή. Τελικά εντάσσεται στους κόλπους του Μαύρου Στρατού, μιας σκληροπυρηνικής φασιστικής ομάδας που εκπαιδεύει/εκτρέφει δολοφόνους για το «καλό της πατρίδας». Ένα έγκλημα γίνεται αφορμή για μια ατέρμονη αντιπαράθεση ιδεολογιών.
Το έργο του Χόρβατ είναι ένα πολιτικό υπαρξιακό δράμα, ένας προβληματισμός για την αγωνιώδη ανάγκη του ανθρώπου να ανήκει, ακόμα και θυσιάζοντας την ανθρώπινη του υπόσταση. Ένα από τα λιγότερα γνωστά αριστουργήματα του σπουδαίου Γερμανό-Αυστρο-Ούγγρου συγγραφέα γραμμένο το 1929, λίγο πριν ο Ναζισμός αναρριχηθεί στην εξουσία με επικίνδυνα ενδιαφέρουσες αντιστοιχίες
στο σήμερα.

Σκηνοθεσία Δημήτρης Καραντζάς, Μετάφραση–βοηθός σκηνοθέτης Θεοδώρα Καπράλου, Σκηνικά–Κοστούμια Ιωάννα Τσάμη, Ηχητικός σχεδιασμός Δημήτρης Καμαρωτός, Φωτισμοί Αλέκος Αναστασίου

Ερμηνεύουν Αντώνης Αντωνόπουλος, Μαρία Κεχαγιόγλου, Γιάννης Κλίνης, Άρης Μπαλής, Μιχάλης Οικονόμου, Αργύρης Πανταζάρας


— από 20/12


Λίλιομ                                                                                        
Φέρεντς Μόλναρ                                                                           

Λίλιομ μπορεί στα ουγγαρέζικα να σημαίνει κρίνο, αλλά στην ουγγαρέζικη αργκό είναι το «λουλούδι», η «μάρκα», η «μούρη», ο άνθρωπος του υποκόσμου. Ο Λίλιομ στο έργο του Μόλναρ είναι ένας γοητευτικός αλήτης, βίαιος, απρόβλεπτος, παιχνιδιάρης και ακαταμάχητα αλαζόνας. Ο κόσμος του συναρπαστικός, λαμπερός και εύθραυστος ακριβώς όπως ο γεμάτος ιλιγγιώδεις  ψευδαισθήσεις κόσμος του Λούνα Πάρκ της Βουδαπέστης, της οποίας είναι το απόλυτο «αστέρι». Μέχρι, που εμφανίζεται ένα κορίτσι που θα ραγίσει την επίχρυση επιφάνειά του μια για πάντα.
Το πιο γνωστό έργο του κλασσικού Ούγγρου συγγραφέα –που γράφτηκε το 1909– φλερτάρει με τον εξπρεσιονισμό, το μελόδραμα, το γκροτέσκο, τη νοσταλγία, τον κυνισμό και το λαϊκό θέατρο και κάνει κοινωνικό σχόλιο χωρίς ποτέ να χάνει τον λυρισμό και το χιούμορ του. Αποτέλεσε ένα από τα πιο δημοφιλή θεατρικά έργα του πρώτου μισού του εικοστού αιώνα σε Ευρώπη και Αμερική, μεταφέρθηκε πολλές φορές στον κινηματογράφο (με πιο διάσημη μεταφορά του εκείνη του 1934 από τον Φριτς Λάνγκ). Πολλοί διάσημοι συνθέτες, όπως ο Πουτσίνι ή ο Γκέρσουιν θέλησαν να το μελοποιήσουν, αλλά βρήκαν μπροστά τους την αντίσταση του συγγραφέα, ο οποίος έδωσε την άδειά του τελικά μόνο το 1945 στους Ρότζερς και Χάμερσταϊν, οι οποίοι διασκεύασαν το έργο στο γνωστό μιούζικαλ «Carousel». Τους ρόλους του έργου ερμήνευσαν κατά καιρούς ανάμεσα σε πολλούς οι Σαρλ Μπουαγιέ, Άιβορ Νοβέλλο, Τσάρλς Λώτον, Ίνγκριντ Μπέργκμαν, Ελία Καζάν και οι δικοί μας Έλλη Λαμπέτη και Δημήτρης Χόρν. Παρότι, όμως, το έργο συνέχιζε να είναι πολύ δημοφιλές σε χώρες της κεντρικής Ευρώπης, ο υπόλοιπος κόσμος έδειχνε να έχει ξεχάσει τον Λίλιομ, έως που εντελώς πρόσφατα όλοι έδειξαν να τον ανακαλύπτουν και πάλι από την αρχή: από το εικονοκλαστικό ανέβασμα του έργου από τον Michael Thalheimer στο Αμβούργο και το μπαλέτο του John Neumeier σε μουσική του Michel Legrand στην ίδια πόλη έως το πρώτο ξανανέβασμα του έργου το 2014 έπειτα από 40 ολόκληρα χρόνια στη Νέα Υόρκη και τη φετεινή παράσταση του Théâtre de la Colline στο Παρίσι, όλα δείχνουν ότι ο Λίλιομ κατάφερε να ξεγελάσει τη φθορά του χρόνου και επανεμφανίζεται καλώντας μας από τους στροβίλους του Λούνα Πάρκ του σε μια γύρα «αέναης επιστροφής».

Απόδοση–Σκηνοθεσία Θωμάς Μοσχόπουλος, Σκηνικά–Κοστούμια Έλλη Παπαγεωργακοπούλου, Μουσική Κορνήλιος Σελαμσής, Φωτισμοί Σοφία Αλεξιάδου, Βοηθός Σκηνοθέτης Άννα Μιχελή

Ερμηνεύουν
Άννα Καλαϊτζίδου, Γιάννης Κλίνης, Έμιλυ Κολιανδρή, Φιλαρέτη Κομνηνού, Ηλίας Μουλάς, Κίττυ Παϊταζόγλου, Σωκράτης Πατσίκας, Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος, Γιώργος Χρυσοστόμου



 — από 20/2

Μότζο                                                                           
Τζεζ Μπάτεργουερθ                                                                      

Ο Σίλβερ Τζώνυ είναι ένας ανερχόμενος σταρ της τοπικής Ροκ-εντ-Ρόλ σκηνής στο Σόχο του Λονδίνου το 1958. Τίποτε δεν δείχνει να ανακόπτει την άνοδό του εκτός από τον Έζρα, τον μάνατζέρ του και ιδιοκτήτη του Ατλάντικ-Κλαμπ, όπου εμφανίζεται. O Eζρα δεν θα παραδώσει εύκολα το «αστέρι» του στον Σαμ Ρος, τον αδίστακτο μεγαλοεπιχειρηματία της «νύχτας» που διεκδικεί συστηματικά τον Σίλβερ Τζώνυ, επαγγελματικά και όχι μόνο. Κάποια στιγμή, όμως, ο Έζρα βρίσκεται τεμαχισμένος σε δύο κομμάτια και πεταμένος σε σκουπιδοτενεκέδες έξω από το κλαμπ του, ενώ ο Σίλβερ Τζώνυ αγνοείται. Τα «πρωτοπαλίκαρα» του Εζρα βρίσκονται εγκλωβισμένα στο Ατλάντικ Κλάμπ, περιμένοντας με αγωνία την έλευση του Σαμ Ρος. Ολα δείχνουν ότι πλέον κάνει «παιχνίδι» μόνος του.
Μια ξέφρενη μαύρη κωμωδία με πυρετώδεις ρυθμούς και παραβολικές αναγωγές πάνω σε θέματα εξουσίας, ελέγχου και προδοσίας. Σαν ένα ξαναδιάβασμα πολιτικών και ψυχολογικών μοτίβων του Σαίξπηρ και του Πίντερ από τον Κουέντιν Ταραντίνο.
Ο βρετανός Τζεζ Μπάτεργουερθ γεννημένος το 1969 έχει αναγνωριστεί ως ένας από τους πιο σημαντικούς νεότερους συγγραφείς του αγγλόφωνου θεάτρου και έχει βραβευτεί από την Αμερικανική Ακαδημία Γραμμάτων και Τεχνών. Γνωστός και ως σεναριογράφος και σκηνοθέτης της ταινίας “Birthday Girl”, στην οποία πρωταγωνιστούσε η Νικόλ Κίντμαν, γνώρισε πρόσφατα μεγάλη επιτυχία σε West End και Broadway με το έργο του “Jerusalem”. ToMojo”, το οποίο έχει μεταφερθεί στον κινηματογράφο από τον ίδιο (με τον Χάρολντ Πίντερ στον ρόλο του Σαμ Ρος), όταν πρωτοπαρουσιάστηκε στο Royal Court του Λονδίνου το 1995, είχε αποσπάσει τα βραβεία Lawrence Olivier, Evening Standard και George Devine. Πρόσφατα το έργο γνώρισε μια ιδιαίτερα επιτυχημένη αναβίωση στο Harold Pinter Theatre του Λονδίνου (2013-2014).

Μετάφραση–Σκηνοθεσία Θωμάς Μοσχόπουλος, Σκηνικά Ευαγγελία Θεριανού, Κοστούμια Κλαίρ Μπρέσγουελ, Βοηθός Σκηνοθέτης Άννα Μιχελή

Ερμηνεύουν Ηλίας Μουλάς, Αργύρης Ξάφης, Γιώργος Παπαγεωργίου, Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος, Γιώργος Χρυσοστόμου


2. Θέατρο για πολύ νέο κοινό
Βρέφη / Παιδιά / Εφήβους
Αλλιώτικοι κόσμοι

— από 28/9 
Άκου                                                                                               
Μια ιδέα της Ξένιας Καλογεροπούλου                                      

To Θέατρο Πόρτα που εισήγαγε με μεγάλη επιτυχία το «Θέατρο για βρέφη» στο ελληνικό κοινό συνεχίζει τη νέα αυτή παράδοση με την παράσταση Άκου.
Ένα παιδί και μια μελωδία. Το παιδί ξυπνάει, γιατί η μελωδία που τον συνόδευε, παύει. Ξυπνάει και παλεύει να τη θυμηθεί, να την ξαναφέρει πίσω, να την ανασυνθέσει. Αλλιώς το παιδί δεν θα μπορέσει να κοιμηθεί. Κι ένα μεγάλο «ταξίδι» ξεκινάει.
«Μετά από τη χαρά που μας έδωσαν το Ελα, έλα και το Πού είναι; έπρεπε να βρούμε κάτι καινούριο και διαφορετικό που να ενδιαφέρει εξ’ ίσου το βρεφικό μας κοινό. Την ιδέα μού την έδωσαν δυο στιγμές από το Πού είναι; Στιγμές όπου τα μωρά έμεναν άφωνα και μαγεμένα ακούγοντας απλώς κάποιες νότες μουσικής ή κάποιους ήχους. Ετσι σκέφτηκα πως το επόμενο θέαμα θα έπρεπε να λέγεται Άκου και να βασίζεται σε ήχους και σε μουσική. Όπως παρακολουθούσαν τα μωρά την ανάγκη μιας ηρωίδας να πιάσει το φεγγάρι ή μιας άλλης να ξαναδεί τη μαμά της, τώρα το θέμα να είναι η ανάγκη ενός παιδιού να ξαναβρεί μια μελωδία που το μάγεψε φευγαλέα κι ύστερα χάθηκε.
Ο Δημήτρης Καραντζάς και ο Κορνήλιος Σελαμσής αγκάλιασαν την ιδέα μου με ενθουσιασμό και φτιάχνουν τώρα τη δική τους εκδοχή που μπορεί να είναι εντελώς διαφορετική, αλλά σίγουρα θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα». – Ξένια Καλογεροπούλου

Σκηνοθεσία Δημήτρης Καραντζάς, Μουσική Κορνήλιος Σελαμσής, Σκηνικά–Κοστούμια Ιωάννα Τσάμη, Ερμηνεία Κωνσταντίνος Βουδούρης

Θέατρο για βρέφη / 1–3 χρόνων                                                                      
             
                                  
 — από 4/10
Καταστρούπολη                                                                 
Φίλιπ Ρίντλεϋ                                                                                  

Ο Μανώλης Μαυροματάκης σκηνοθετεί και η Ξένια Καλογεροπούλου μεταφράζει και παίζει μαζί με μια ομάδα εκλεκτών ηθοποιών σε ένα εξαιρετικά σαγηνευτικό έργο του γνωστού από θέατρο και κινηματογράφο βρετανού συγγραφέα Φίλιπ Ρίντλεϋ, το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε στο Hampsted Theater του Λονδίνου το 2000 με τον Τζουντ Λω σε έναν από τους πρωταγωνιστικούς ρόλους και έγινε παράσταση στο Εθνικό Θέατρο της Αγγλίας το 2003 με μεγάλη επιτυχία.
Όταν ο «κόσμος» όπως τον ξέρουμε έχει καταστραφεί και όλα τα αποθέματα της μνήμης μας έχουν εξαντληθεί, από πού θα βρει η φαντασία μας να αντλήσει το υλικό που της χρειάζεται, για να σχεδιάσει τη ζωή μας παρακάτω; Οι άνθρωποι της Καταστρούπολης, βρίσκονται σε αυτό ακριβώς το κρίσιμο σημείο. Όχι την ιστορία της ζωής τους, μα ούτε καν το όνομά τους δεν μπορούν να θυμηθούν. Ε, τότε... ας μπουν σε μίαν άλλην ιστορία. Στην ιστορία φερειπείν... ενός παραμυθιού! Και τότε μια γριά μάγισσα κι ένα παιδί που δεν μιλάει, ίσως, να τους βοηθήσουν να σχεδιάσουν από την αρχή μία κοινή, δική τους, νέα ιστορία. Με νέα ονόματα.
                                                    
Μετάφραση Ξένια Καλογεροπούλου, Σκηνοθεσία Μανώλης Μαυροματάκης, Σκηνικά–Κοστούμια  Άγγελος Μέντης, Επιμέλεια Κίνησης Ερμής Μαλκότσης, Μουσική Sancho 003 (Κώστας Παντέλης και Φώτης Σιώτας), Φωτισμοί Αλέκος Γιάνναρος, Βοηθός Σκηνοθέτη Γιάννα Δεληγιάννη

Ερμηνεύουν
Θανάσης Δήμου, Άνδρη Θεοδότου, Αριάδνη Καβαλιέρου Άννα Καλαϊτζίδου, Ξένια Καλογεροπούλου,  Αλέξανδρος Καλπακίδης, Χρήστος Σαπουντζής

Προτεινόμενο για ηλικίες 10+
Συμπαραγωγή με το Φεστιβάλ Αθηνών


 — από 25/10   
Το μυστήριο της Πολιτείας Χάμελιν        
Θωμάς Μοσχόπουλος – Κορνήλιος Σελαμσής                     
                                                                                                                               
Μετά το ιδιαίτερα ευτυχές ταξίδι της ως το «Νησί των Θησαυρών» του Μεγάρου Μουσικής, η μπάντα των Πειρατών αλλάζει ρούχα, φοράει μεσαιωνικές στολές μενεστρέλων και τρουβαδούρων, αλλά και ιπποτών και μοναχών και έρχεται να λύσει τραγουδώντας και παίζοντας μαζί μας το «Μυστήριο της Πολιτείας Χάμελιν».

Ένα πρωινό (μπορεί και μεσημεράκι) του 1284, στην πολιτεία Χάμελιν (ή Χάμελν στα Γερμανικά) της Κάτω Σαξωνίας, λέει η παράδοση, ένας παράξενος αυλητής που φορούσε περίεργα παρδαλά ρούχα, έκανε όλα τα παιδιά της πολιτείας να τον ακολουθήσουν παίζοντας μια μαγική μελωδία στον αυλό του, όπως ακριβώς είχε κάνει λίγο καιρό πριν με τα χιλιάδες ποντίκια που είχαν κατακλύσει την πόλη. Τα ποντίκια έπεσαν έως το τελευταίο και πνίγηκαν (προφανώς) στον ποταμό Βέζερ. Τα παιδιά; Η πομπή έφτασε ως ένα βουνό έξω από την πόλη και μετά εξαφανίστηκαν, όλα εκτός από τρία (κατ’ άλλους ένα) που η αναπηρία τους τα εμπόδισε να ακολουθήσουν τα υπόλοιπα. Τι συνέβη ακριβώς (ε;); Ο Αυλητής τα έσωσε από την αλαζονική απληστία των γονιών τους ή επρόκειτο για εκδίκηση; Τι σχέση έχει με την υπόθεση η «Σταυροφορία των παιδιών»; Μπορεί η ιστορία να είναι αληθινή, ή είναι απλώς ένας μύθος (ή θρύλος); Το θέμα που απασχόλησε τον Γκαίτε, τους αδερφούς Γκριμ, τον βρετανό ποιητή Ρόμπερτ Μπράουνινγκ και εκατοντάδες άλλους παραμυθάδες, λογοτέχνες, κινηματογραφιστές και μουσικούς τους επτάμιση επόμενους αιώνες ξαναζωντανεύει στη σκηνή του Θεάτρου Πόρτα σε μια διαδραστική μουσικοθεατρική παράσταση με λαμπρούς ερμηνευτές που παίζουν ζωντανά μουσική επί σκηνής και αποφασίζουν μαζί με το κοινό κάθε φορά ένα από τα τρία εναλλακτικά φινάλε της ιστορίας (ή μύθου ή θρύλου). Ένα μεσαιωνικό θρίλερ με πολύ χιούμορ, για όλη την οικογένεια.

Κείμενο-Σκηνοθεσία Θωμάς Μοσχόπουλος, Μουσική Κορνήλιος Σελαμσής, Σκηνικά Ευαγγελία Θεριανού, Κοστούμια Κλαίρ Μπρέσγουελ, Kίνηση Χαρά Κότσαλη, Φωτισμοί Σοφία Αλεξιάδου, Βοηθός Σκηνοθέτης Άννα Μιχελή

Ερμηνεύουν
Άννα Καλαϊτζίδου, Ευαγγελία Καρακατσάνη, Γιάννης Κλίνης, Χαρά Κότσαλη, Γιώργος Παπαγεωργίου, Σωκράτης Πατσίκας, Γιώργος Σκριβάνος
                                                                                                     
Προτεινόμενο για παιδιά 6-96 ετών

 — από 6/12
Το παιδί και τα μάγια                                                       
Default Company                                                                           
                 
Μια μουσικοχοροθεατρική παράσταση βασισμένη στο «Παιδί και τα μάγια» του Maurice Ravel και της SidonieGabrielle Colette  
H Default Company, μετά την καλλιτεχνική της επιτυχία με τις «Ιστορίες καιρού» στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, παρουσιάζει στο Θέατρο Πόρτα «Το παιδί και τα μάγια»: Mια παράσταση εμπνευσμένη από την όπερα του Maurice Ravel και της ColetteLenfant et les sortileges”. Ένα εικαστικό θέαμα με κίνηση και ζωντανή μουσική που αφηγείται με χιούμορ και τρυφερότητα το όνειρο ενός αγοριού που γκρεμίζει τον κόσμο του και τον ξαναστήνει από την αρχή.
Στο πρωτότυπο κείμενο ένα «κακό» παιδί καταστρέφει τα πάντα γύρω του και πληγώνει τα δέντρα και τα ζώα του κήπου ως τη στιγμή που μέσα από τη δική του επαφή με τον κόσμο έρχεται αντιμέτωπο με τον εαυτό του, απολυτρώνεται και γίνεται «καλό». Στη δική μας εκδοχή δεν υπάρχει «κακό» και «καλό» παιδί· ο μύθος αναποδογυρίζεται.
Το αγόρι μάς υποδέχεται στον κόσμο του και η παράσταση αρχίζει.
Σ’ έναν κόσμο, όπου όλα ήταν ήδη εκεί· σ’ έναν κόσμο μέσα στον οποίο έμαθε να περπατάει όπως του έδειξαν οι άλλοι, να τραγουδάει όπως του έδειξαν οι άλλοι, να κοιτάει όπως του έμαθαν οι άλλοι. Και τί θα γινόταν αν ήθελε να αλλάξει τον κόσμο γύρω του; Να τα ξαναφτιάξει όλα από την αρχή;
Τί θα γινόταν αν ήθελε να φτιάξει από την αρχή
τον τρόπο που περπατάει;
τον τρόπο που χορεύει;
τον τρόπο που μετράει;
τον τρόπο που μιλάει με τους ανθρώπους, τα ζώα, τα δέντρα;
και αν σ’ αυτόν τον δικό του ολοκαίνουριο κόσμο,
το μπλε δεν ήταν πια μπλε;
οι ευθείες ήταν κύκλοι;
και το λάθος ήταν το σωστό;
πώς θα ήταν τότε αυτός ο ολοκαίνουριος κόσμος;
Στο παραμύθι μας, μέσα από ένα παιχνίδι κανόνων και παραβάσεων, απαγορεύσεων και αντιδράσεων, απαιτήσεων και προσδοκιών, το παιδί πειραματίζεται με τη ζωή, κάνει λάθη, αναγνωρίζει τα συναισθήματά του και έρχεται αντιμέτωπο με τις επιλογές του. Στην πορεία αυτής της διαδρομής, κάπου μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας, το παιδί θα συναντήσει έναν κόσμο όπου αντικείμενα, άνθρωποι και ζωόμορφα πλάσματα συνομιλούν, το έμψυχο συνυπάρχει με το άψυχο, μεγέθη και κλίμακες ανατρέπονται, χαρακτήρες εξαφανίζονται ως «δια μαγείας», σκιές και αντικατοπτρισμοί διασταυρώνονται.
Ένα παραμύθι που μιλάει για την ελευθερία στο να φανταζόμαστε.
Ένα θέαμα όχι απλώς για παιδιά, αλλά γύρω από τα παιδιά, και τη μαγική δύναμη τους να μπορούν να ξαναγνωρίσουν και να αλλάξουν τον κόσμο.
Η default company δημιουργήθηκε από την Ξένια Θεμελή, την Αλεξία Μπεζίκη και την Καλλιρρόη Παπαδοπούλου. Τα μέλη της ομάδας σπούδασαν θέατρο και χορό στη Θεσσαλονίκη, τη Βέρνη και το Λονδίνο. Η ομάδα δραστηριοποιείται από το 2003 στο χώρο του θεάτρου, του χοροθεάτρου και της σύγχρονης performance. Προηγούμενες Παραγωγές: Ιστορίες Καιρού (2012-2013), On the Run (2009), On the Blink (2007), Almost there (2006), Forced feeding (2005), Τα γενέθλια της Ινφάντα (2003).

Ιδέα Default Company, Ελεύθερη απόδοση στα ελληνικά Default Company, Δραματουργία Αναστάσιος Κουκουτάς, Σκηνοθεσία Καλλιρρόη Παπαδοπούλου, Ξένια Θεμελή, Αλεξία Μπεζίκη, Χορογραφία Default Company σε συνεργασία με τους χορευτές, Μουσική Δημοσθένης Γρίβας, Φωτισμοί Σοφία Αλεξιάδου, Σκηνικά Ευαγγελία Θεριανού, Κοστούμια Κλαίρ Μπρέισγουελ, Παραγωγή Default Company, Οργάνωση παραγωγής Ζωή Μουσχή

Ερμηνεύουν Αλέξανδρος Βαρδαξόγλου, Ξένια Θεμελή, Μαρκέλλα Μανωλιάδη, Αλεξία Μπεζίκη, Ιωάννα Παρασκευοπούλου, Σταύρος Σβήγκος

Προτείνεται σε παιδιά ηλικίας 4-8 ετών