Pages

ΣΤΑΘΗΣ ΛΙΒΑΘΙΝΟΣ: "ΈΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΩΣΩ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ"


Ο Στάθης Λιβαθινός είναι ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου με απόφαση του Υπουργού ΥΠΠΑΙΘ κ. Αριστείδη Μπαλτά και του αν. Υπουργού Πολιτισμού κ. Νίκου Ξυδάκη, όπως γνωστοποιήθηκε σήμερα το πρωί. Αναπληρωτής καλλιτεχνικός διευθυντής θα είναι ο Θοδωρής Αμπαζής. "Ευχαριστώ τον Αν. Υπουργό Πολιτισμού για την εμπιστοσύνη που δείχνει προς το πρόσωπό μου και το ενδιαφέρον που έδειξε στη δουλειά μου", δήλωσε ο Στ. Λιβαθινός μετά τον διορισμό του.
"Ο Αναπληρωτής Υπουργός Πολιτισμού κος Νίκος Ξυδάκης, μου εμπιστεύτηκε την τύχη του Εθνικού Θεάτρου σε μια πολύ δύσκολη στιγμή και του θεάτρου και της χώρας. Τον ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που δείχνει προς το πρόσωπό μου και το ενδιαφέρον που έδειξε στη δουλειά μου.
Το Εθνικό Θέατρο υπήρξε το σπίτι μου για 7 χρόνια και τώρα επιστρέφω σ αυτό. Ο διαχειριστικός και οικονομικός έλεγχος θα γίνει από τις αρμόδιες υπηρεσίες και το νέο διοικητικό συμβούλιο του Εθνικού Θεάτρου. Εγώ έρχομαι για να ενώσω το Εθνικό Θέατρο και να δώσω σ αυτό  ότι καλύτερο μπορώ. Νοιώθω απεριόριστη στήριξη από τη θεατρική κοινότητα κι αυτό με γεμίζει χαρά και με τιμά. Αναπληρωτής καλλιτεχνικός διευθυντής μαζί μου θα είναι ο Θοδωρής Αμπαζής."

Στάθης Λιβαθινός