Το όνομα του έγινε εφιάλτης. Ο λόγος για τον Δράκο του Ντύσελντορφ που έγινε πρωτοσέλιδο στις εφημερίδες εκείνης της εποχής μετά από μια σειρά φόνων , κυρίως γυναικών και παιδιών που είχαν συνταράξει την μικρή γερμανική κοινωνία.
Μέσα σε ένα μαύρο κουτί χωρίς διέξοδο, μόνος, σαν σε μικροσκόπιο ή απλώς σαν σε έναν κλειστό χώρο «σκέψεων» ο Πέτερ Κέρτεν, μιλάει για το «έργο» του, «συνομιλεί» με γνωστούς και περαστικούς, αποκαλύπτει και αποκαλύπτεται.
Τον ρόλο του Πέτερ Κέρτεν, ερμηνεύει η εξαιρετική ηθοποιός Κλεοπάτρα Τολόγκου.
Κείμενο: Διαμαντής Γκιζιώτης
Σκηνοθεσία – Σκηνογραφική Επιμέλεια: Γρηγόρης Χατζάκης
Βοηθός Σκηνοθέτης: Δημήτρης Βαρβαντάκης
Ερμηνεύει η Κλεοπάτρα Τολόγκου
Studio Μαυρομιχάλη
Μαυρομιχάλη 134, Εξάρχεια
Βασισμένος στην ιστορία ενός από τους πιο αιμοσταγείς κατά συρροήν δολοφόνους στο Ντύσελντορφ της Γερμανίας του 1929, του κατά τα άλλα εξαιρετικά συμπαθούς, ευγενικού και καθωσπρέπει κ. Πέτερ - που καταδικάστηκε για 9 φόνους κυρίως γυναικών και παιδιών ενώ ο ίδιος ομολόγησε 79 και απασχόλησε ιδιαίτερα τον κλάδο της ψυχιατρικής ως ο πρώτος κατά συρροήν δολοφόνος που μίλησε ανοιχτά σε ψυχίατρο κατά τον εγκλεισμό του για τον τρόπο σκέψης και δράσης του - ο Πέτερ Κέρτεν του Διαμαντή Γκιζιώτη γίνεται το όχημα για να ξεδιπλωθεί επί σκηνής ένας αποκαλυπτικός μονόλογος πάνω στην έννοια του φόβου και της φοβίας.
Ο άνθρωπος που σπέρνει το φόβο στη μικρή κοινωνία του Ντύσελντορφ, μιλάει για τη γοητεία και την ομορφιά του φόβου, σε μία εποχή που ο άμεσος αυτός φόβος, του δολοφόνου που κυκλοφορεί ελεύθερος και σκοτώνει ανεξέλεγκτα, αντισταθμίζεται από την διάχυτη έμμεση φοβία του χρηματιστηριακού Κραχ και της ανόδου του Ναζισμού.
Κείμενο: Διαμαντής Γκιζιώτης
Σκηνοθεσία – Σκηνογραφική Επιμέλεια: Γρηγόρης Χατζάκης
Βοηθός Σκηνοθέτης: Δημήτρης Βαρβαντάκης
Ερμηνεύει η Κλεοπάτρα Τολόγκου
Studio Μαυρομιχάλη
Μαυρομιχάλη 134, Εξάρχεια