Pages

Νέες Ημερομηνίες Εισαγωγικών Εξετάσεων στην Σχολή Εμπρός

Λόγω του μεγάλου αριθμού αιτήσεων κατά την πρώτη φάση των εισαγωγικών εξετάσεων στις 13 & 14 Σεπτεμβρίου, οι νέες εισαγωγικές εξετάσεις για τους υποψήφιους στην Δραματική Σχολή «Εμπρός - Θέατρο Εργαστήριο» πραγματοποιούνται στις 24 & 25 Σεπτεμβρίου, αφού προηγηθεί αίτηση στη γραμματεία της σχολής (Ηπείρου 41, 1ος όροφος -στο ύψος της Αχαρνών- πληροφορίες:             210 3252 676 , 6936.813.231 -32  -33). Για την ακρόαση απαιτούνται δύο μονόλογοι, ένα ποίημα και ένα τραγούδι (όλα της επιλογής του υποψηφίου).

Η Δραματική Σχολή «Εμπρός - Θέατρο Εργαστήριο» ιδρύθηκε από την Εταιρεία Θεάτρου «Εμπρός» του αείμνηστου Τάσου Μπαντή, σε συνεργασία με την εταιρεία «Θέατρο Εργαστήριο». Ξεκίνησε την λειτουργία της τον Οκτώβριο του 2005. H σχολή έχει τριετή φοίτηση, σύμφωνα με το Πρόγραμμα του Υπουργείου Πολιτισμού.

Από το χειμώνα του 2008 η Δραματική Σχολή «Εμπρός - Θέατρο Εργαστήριο» εγκαινίασε  τη λειτουργία του έτους εφαρμογής. Στόχος αυτού του τέταρτου προαιρετικού έτους είναι  η δημιουργία ολοκληρωμένων παραστάσεων μέσα από τη σύμπραξη του συνόλου των σπουδαστών και των αρμόδιων καθηγητών τους.

Επίσης έχει θεσπίσει την υποτροφία «Τάσος Μπαντής», για τους μαθητές της και διανθίζει το κανονικό της πρόγραμμα με σεμινάρια που παραδίδουν αναγνωρισμένοι Έλληνες αλλά και διεθνείς καλλιτέχνες του θεάτρου.

Οι απόφοιτοι της σχολής Εμπρός - Θέατρο Εργαστήριον παρουσιάζουν κάθε χρόνο, στο ολοκαίνουργιο θέατρο Άρτι, πλήρεις παραστάσεις με ελεύθερη είσοδο στο κοινό.


Διευθυντής Σπουδών: Νίκος Διαμαντής

Διδάσκουν:

Υποκριτική:  Άννα Μακράκη, Γιάννης Μόσχος,  Μπέττυ Νικολέση, Βλάσης Ζώτης,
                         Δημήτρης Ήμελλος, Έκτωρας Λυγίζος, Σοφία Σεϊρλή, Μαρία Σκουλά,     
                         Δημήτρης Πετρόπουλος
Κίνηση - Χορός: Ανθή θεοφιλίδη, Στέλλα Κρούσκα
Τραγούδι - Φωνητική: Ανρί Κεργκομάρ
Θεωρητικά: Κώστας Γεωργουσόπουλος, Ελένη Μολέσκη
Κινηματογράφος: Παναγιώτης Φαφούτης
Ενδυματολογία - Σκηνογραφία: Κατερίνα-Χριστίνα Μανωλάκου

Παραστάσεις που έχουν πραγματοποιηθεί: 
 *«Επιλογή αποσπασμάτων από το έργο του William Shakespeare», σκηνοθεσία Άννα Μακράκη.
 *«Τα εφήμερα», μια σύνθεση των έργων του Άντον Τσέχωφ, σκηνοθεσία Γιάννης Μόσχος.
*«Γκρίζες ζώνες», 11 μονόπρακτα του Χάρολντ Πίντερ, σκηνοθεσία Μπέττυ Νικολέση.
* «Αγγέλα» του Σεβαστίκογλου, σκηνοθεσία Χρήστος Στέργιογλου
*«Προδοσία» του Πίντερ και «Τίτα-Λου» της Κατρίν Ανν, σκηνοθεσία Γιάννης Μόσχος
* «Αποσπάσματα από τα έργα του Άλμπυ», σκηνοθεσία Άννα Μακράκη
* «Επιλογές σύγχρονων ελληνικών έργων», σκηνοθεσία Γιάννης Μόσχος
* «Τσέχωφ-επιλογές», σκηνοθεσία Έκτορας Λυγίζος

Ο Αιμοσταγής κύριος Πέτερ στην σκηνή του Studio Mαυρομιχάλη

Το όνομα του έγινε εφιάλτης. Ο λόγος για τον Δράκο του Ντύσελντορφ που έγινε πρωτοσέλιδο στις εφημερίδες εκείνης της εποχής μετά από μια σειρά φόνων , κυρίως γυναικών και παιδιών που είχαν συνταράξει την μικρή γερμανική κοινωνία.  

Βασισμένος στην ιστορία ενός από τους πιο αιμοσταγείς κατά συρροήν δολοφόνους στο Ντύσελντορφ της Γερμανίας του 1929, του κατά τα άλλα εξαιρετικά συμπαθούς, ευγενικού και καθωσπρέπει κ. Πέτερ - που καταδικάστηκε για 9 φόνους κυρίως γυναικών και παιδιών ενώ ο ίδιος ομολόγησε 79 και απασχόλησε ιδιαίτερα τον κλάδο της ψυχιατρικής ως ο πρώτος κατά συρροήν δολοφόνος που μίλησε ανοιχτά σε ψυχίατρο κατά τον εγκλεισμό του για τον τρόπο σκέψης και δράσης του - ο Πέτερ Κέρτεν του Διαμαντή Γκιζιώτη γίνεται το όχημα για να ξεδιπλωθεί επί σκηνής ένας αποκαλυπτικός μονόλογος πάνω στην έννοια του φόβου και της φοβίας. 

Ο  άνθρωπος που σπέρνει το φόβο στη μικρή κοινωνία του Ντύσελντορφ, μιλάει για τη γοητεία και την ομορφιά του φόβου, σε μία εποχή που ο άμεσος αυτός φόβος, του δολοφόνου που κυκλοφορεί ελεύθερος και σκοτώνει ανεξέλεγκτα, αντισταθμίζεται από την διάχυτη έμμεση φοβία του χρηματιστηριακού Κραχ και της ανόδου του Ναζισμού.

 Μέσα σε ένα μαύρο κουτί χωρίς διέξοδο, μόνος, σαν σε μικροσκόπιο ή απλώς σαν σε έναν κλειστό χώρο «σκέψεων» ο Πέτερ Κέρτεν, μιλάει για το «έργο» του, «συνομιλεί» με γνωστούς και περαστικούς, αποκαλύπτει και αποκαλύπτεται.

Τον ρόλο του Πέτερ Κέρτεν, ερμηνεύει η εξαιρετική ηθοποιός Κλεοπάτρα Τολόγκου.

Κείμενο: Διαμαντής Γκιζιώτης
Σκηνοθεσία – Σκηνογραφική Επιμέλεια: Γρηγόρης Χατζάκης
Βοηθός Σκηνοθέτης: Δημήτρης Βαρβαντάκης

Ερμηνεύει η Κλεοπάτρα Τολόγκου

Studio Μαυρομιχάλη
Μαυρομιχάλη 134, Εξάρχεια

O Ηγέτης του Δημήτρη Κουρούμπαλη

"Εσείς πως ζείτε καλά ή καλύτερα;" Με αυτή την ερώτηση ξεκίνησε το Μάιο του 2008 το συγγραφικό και σκηνοθετικό ντεμπούτο του Δημήτρη Κουρούμπαλη, για να ακολουθήσει η παράσταση "Τι θα κάνουμε τώρα" με την θεατρική ομάδα So7 , στο αστικό σπίτι της οδού Χαβρίου 7, που έκανε αίσθηση στο κοινό με την νέα θεατρική γλώσσα που πρότεινε. Αυτό τον Δεκέμβρη η So7 επανέρχεται με τον "Ηγέτη", σε συγγραφή Δημήτρη Κουρούμπαλη και σκηνοθεσία Φρόσως Κορρού και Μάξιμου Μουμούρη, για να αναζητήσει μια προσωπικότητα που θέλει να γίνει ηγέτης μέσα από την σπείρα που οδηγεί από την τάξη στην αταξία, περνώντας μέσα από την ικανότητα, τον εφησυχασμό, την αδράνεια και τελικά τον όλεθρο για να γεννηθεί ξανά η ανάγκη για ικανότητα , δόξα και ευημερία. Σ’ ένα τοπίο λουσμένο στο φως, τον θόρυβο και την έλλειψη νερού, οι άνθρωποι γίνονται μάρτυρες της γέννησης, της ωρίμασης και της ολοκληρωτικής επικράτησης στην εξουσία ενός εξαιρετικού προσώπου, ενός ηγέτη. Και πώς αυτός γίνεται δεκτός από τους υπόλοιπους, εμάς.

Κείμενο: Κουρούμπαλης
Σκηνοθεσία: Φρόσω Κορρού, Μάξιμος Μουμούρης
Σκηνικά: Γκάυ Στεφάνου
Επιμέλεια κίνησης: Φρόσω Κορρού

Παίζουν: Υβόννη Τζάθα, Σάντυ Σπυρίδη, Μιχάλης Κουμαριανός, Δημήτρης Πασσάς, Δημήτρης Κουρούμπαλης

Μια παραγωγή της So7
σε συνεργασία με το θέατρο Badminton.
Χορηγός Επικοινωνίας: Theaterview

Ημέρες και ώρα παραστάσεων θα ανακοινωθούν.
Τιμές εισιτηρίου: 10 και 15 ευρώ

Ο Μικρός Έγιολφ - Ανοιχτές Πρόβες : "Θέλω να πάψω να φοβάμαι τα ανοιχτά μάτια..."

Μια χαρούμενη ζωγραφιά στον τοίχο. Ένα παιδάκι και ένα σπίτι. Ήλιος. Φωτεινά Χρώματα. "Το Σπίτι μου", γράφει. Όμως το σπίτι του μικρού Έγιολφ ,δυστυχώς, δεν είναι έτσι... 
Ένα παιδικό προσωπάκι μπαίνει στην σκηνή. Από πίσω του πέντε ηθοποιοί. Στην αρχή βουβοί. Σώματα, βλέμματα,  χειρονομίες δείχνουν επίμονα προς τα κρυμμένα μυστικά, τις ανείπωτες αλήθειες και τις αβάσταχτες ενοχές που καθρεφτίζονται στα μάτια τους, στις ελάχιστες σπασμωδικές κινήσεις τους και έπειτα αντηχούν στην φωνή τους. 
Σε έναν άδειο σκηνικό χώρο και με μόνο εφόδιο τα εκφραστικά τους μέσα οι Μιχάλης Οικονόμου,  Θύμιος Κούκιος, Ιωάννα Πιατά, Ελίνα Ρίζου, Βασιλική Σουρρή και ο γιος της Σοφίας Βγενοπούλου, Γιάννης Στρατούλιας (μικρός Έγιολφ), διαγράφουν τους αόρατους ψυχολογικούς χώρους, που τους φέρνουν άλλοτε κοντά και άλλοτε τους απομακρύνουν, υπό την ουσιαστική σκηνοθετική ματιά του Δημήτρη Καρατζά - θυμίζοντας κάτι από την "Γυναίκα που κάθεται" -   η οποία αποδίδει με την σιωπή περισσότερα απ΄ όσα τα λόγια μπορούν να πουν, αναδεικνύοντας τις δραματικές εντάσεις που υποβόσκουν ανάμεσα στους ήρωες του Ιψενικού έργου, καθώς ακροβατούν στην ζωή με μάτια κλειστά... γιατί φοβούνται "τα ανοιχτά μάτια"...